fbpx

PETER PAN V NOVEJ CELOSVETOVEJ REKLAMNEJ KAMPANI KIA

Spoločnosť Kia Motors spustila novú celosvetovú reklamnú kampaň, v ktorej vystupujú postavy z obľúbeného príbehu Peter Pan.

Peter Pan

11.05.2018

Trojminútový film s názvom Peter sa vracia je novým stvárnením nezabudnuteľnej detskej klasiky a ponúka futuristický pohľad na pretrvávajúci Petrov konflikt s kapitánom Hookom. Peter sa spolu so svojimi dôvernými spoločníkmi, dievčaťom Wendy a vílou Cililing, vydáva na cestu s cieľom priniesť nové technológie obyvateľom Krajiny-Nekrajiny, ktorí kvôli sebectvu zlého piráta Hooka nemali až doposiaľ možnosť využívať výdobytky technologického pokroku.

Krátky film je súčasťou vízie spoločnosti Kia „Bez hraníc pre všetkých“, v ktorej sú možnosti mobility bez hraníc a kde si môže každý vychutnať nekonečnú hodnotu, ktorú prinesie doprava budúcnosti.

Kia a Peter Pan

„Spoločnosť Kia je na ceste stať sa v budúcnosti jedným z vedúcich poskytovateľov hromadnej mobility,“ uviedol Yong Won Cho, výkonný viceprezident spoločnosti Kia Motors a riaditeľ divízie Global Brand & Marketing. „Prostredníctvom nášho pôvodného filmu sme chceli ukázať, ako sa dá niečo klasické, čo milujú milióny ľudí na celom svete, stvárniť moderne a zmysluplne pre súčasnú dobu. Podobne ako obyvatelia Krajiny-Nekrajiny vo filme ‚Peter sa vracia‛ si každý zaslúži využívať technologický pokrok, nielen hŕstka vyvolených.“

Kia a Peter Pan

Protagonisti filmu Peter sa vracia využívajú množstvo autonómnych a vyspelých technológií v koncepčnom vozidle Kia KED-12. Patrí k nim napríklad inteligentné pixelové svetlo, osobný parkovací asistent, zaostrovanie zvuku, inteligentný agent a mnoho ďalších. Spoločnosť Kia plánuje v rámci projektu „Bez hraníc pre všetkých“ komerčne sprístupniť technológiu autonómneho riadenia štvrtej úrovne, pričom v roku 2021 by sa malo začať testovanie autonómnych vozidiel „Smart City\".

Krátky film Peter sa vracia režíroval ocenený francúzsky režisér Phillipe Andre. Nakrúcal sa šesť dní v Madride, zúčastnilo sa na ňom 200 hercov a členov štábu a použilo sa viac ako sto rôznych rekvizít a kostýmov, ktoré boli vytvorené špeciálne pre túto reklamu. Naskicovanie fiktívnych lokalít Krajiny-Nekrajiny a ich pretvorenie do počítačovej grafiky (CG) trvalo približne pol roka.

Ak si chcete pozrieť film Peter sa vracia a dozvedieť sa viac o vyspelých technológiách použitých vo filme, navštívte stránku http://www.kia.com/worldwide/brand-campaign/peter-returns.do.


 
Zdroj:KIA

Mohlo by vás zaujímať