Spoločnosť Kia chce svojím zákazníkom poskytovať čo najlepší zážitok s jazdy, tá vie byť vďaka interakcii vodiča so svojím autom pohodlnejšia a inteligentnejšia. Jeden zo spôsobom, ktorým sa to snaží dosiahnuť je poskytovanie služieb aplikácie KIA CONNECT, ktorú neustále vylepšuje.
Našli ste v popise výbavy vozidla „Telematické služby Kia Connect“ a neviete čo to presne znamená? Ponúkame vám stručný prehľad o aplikácií a základných funkciách, ktoré ponúka majiteľom novších vozidiel KIA.
Základným predpokladom pre využívanie služieb aplikácie je to, že túto funkciu vaše vozidlo má. Aktuálne nie je dostupná pre všetky stupne výbavy a nie je možné ju dodatočne do vozidla doinštalovať. V budúcnosti, od modelového roku 2025, by služby mali dostupné pre všetky stupne výbav.
To či máte služby dostupné zistíte v navigácií vášho vozidla. K ich využívaniu budete potrebovať smartphone, internet a aplikáciu stiahnutú z obchodu. Vytvoríte si svoj účet a spárujete vaše auto. Podrobný návod, aj s možnosťou stiahnutia v pdf nájdete na stránke kia.sk.
Nižšie uvedené služby nemusia byť dostupné pre všetky typy vozidla. Najširšiu ponuku majú elektrické autá, kde si môžete na diaľku napr. riadiť nabíjanie či spustiť klimatizáciu. Bližšie informácie o funkciách nájdete na stránke kia connect.
Služby v aplikácií
Služby v aute
Mohlo by vás zaujímať:
V čase, keď sa zdá, že ceny neustále rastú, je dôležité vedieť,…
S príchodom jari a stúpajúcich teplôt prichádza na radu aj otázka kedy prezuť na letné…