SERVIS A ÚDRŽBA
POISTNÁ UDALOSŤ
Stala sa vám škodová udalosť a potrebujete poradiť? Obráťte sa na náš tím – pomôžeme vám s riešením poistnej udalosti a opravou vášho vozidla.
Kontakty na naše pobočky:
ŽILINA (Bytčická cesta 88)
📞 +421 918 776 587 | +421 417 076 713
✉️ kiapartner@topcar.sk
DOLNÝ KUBÍN (Aleja Slobody 1899)
📞 +421 911 265 243 | +421 435 111 140
✉️ mista@topcar.sk
Čo robiť pri poistnej udalosti?
ZAISTITE BEZPEČNOSŤ – svoju aj ostatných účastníkov cestnej premávky.
PRIVOLAJTE POMOC – ak je to potrebné, zavolajte záchrannú službu a políciu.
ZDOKUMENTUJTE SITUÁCIU – ak je to bezpečné, urobte fotografie a poznačte si dôležité údaje.
SPÍŠTE ZÁZNAM O NEHODE - ak nemáte správu, zdoku
KONTAKTUJTE POISŤOVŇU – oznámte škodu podľa podmienok vášho poistenia.
DOHODNITE SI OPRAVU – ako zmluvný servis viacerých poisťovní vám s tým pomôžeme.
PZP - povinné zmluvné poistenie, ktorého uzavretie vyplýva priamo zo zákona a príslušných právnych predpisov. Jeho uzatvorenie je potrebné preukázať i pri zápise do evidencie. Poistenie slúži na úhradu škôd spôsobených majiteľom (držiteľom) vozidla iným účastníkom cestnej premávky, resp. na verejnom majetku (cesty, zvodidlá, budovy a pod.). Uzatvorenie PZP je povinné pre každého majiteľa vozidla.
Kasko alebo havarijné poistenie - na rozdiel od PZP ide o poistenie dobrovoľné. Jeho úlohou je chrániť vaše vozidlo nielen v prípade nehody, ale aj v prípade odcudzenia, poškodenia alebo zničenia vozidla v dôsledku živelnej udalosti či vandalizmu. Stalo sa vám, že ste si po nákupe v obchodnom centre našli poškodené svoje vozidlo a neviete sa dopátrať vinníka? I v takomto prípade môžete opravu vozidla realizovať prostredníctvom vášho havarijného poistenia.