Servisná knižka
Čo to vlaste je a načo nám slúži?

Pri kúpe vozidla vás v predajni vybavíme nielen technickým preukazom, príručkou informácií KIA asistenčných služieb , ale aj servisnou knižkou, ktorá vo vašej výbave nemôže chýbať! Prečo je taká dôležitá?
Správne vyplnená servisná knižka predstavuje záručný list k vášmu vozidlu.
V servisnej nájdete okrem údajov kupujúceho a predávajúceho
- vytlačený servisný štítok s VIN číslom vozidla a dátumom začiatku záruky
- pravidelný servisný interval, ktorý je potrebné dodržiavať pri servisných prehliadkach
- potvrdenie servisu o vykonaní predpredajnej prehliadky nového vozidla
- povinnosti vlastníka
- informácie o záruke na vozidlo, príslušenstvo a náhradné diely
Kedy je potrebné servisnú knižku predložiť?
- pri absolvovaní pravidelnej servisnej prehliadky, ktorá je jednou z podmienok zachovania záruky. Servis na určené miesto vyznačí poradie prehliadky, aktuálny stav tachometra, dátum jej vykonania a číslo zákazky. Následná údržba ako i uplatnenie záruky je tak jednoduchšie.
- pri nárokoch na opravu vozidla v rámci záruky. Je nevyhnutná, aby servis vôbec mohol začať riešiť vašu reklamáciu.
Na základe dlhoročných skúseností vám odporúčame uchovať servisnú knižku i príručku informácií k asistenčným službám KIA vo vozidle. V prípade návštevy servisu alebo nečakanej poruchy vozidla napr. i v zahraničí predídete zbytočným komplikáciám a dokladovaniu, najmä pokiaľ by mohlo ísť o záručnú opravu.
V prípade straty servisnej knižky je možné požiadať o vydanie duplikátu, avšak ten je spoplatnený, preto sa snažte riziko straty minimalizovať.
Vďaka servisnej knižke môžete mať záruku a údržbu vozidla "pod kontrolou".
Vyberte si jednu z našich pobočiek a kontaktujte servisného technika cez jednoduchý formulár
alebo nás kontaktujte telefonicky či mailom